Planning en organisatie

Planning & Organisatie

 

 

 

 

PLANNING & ORGANISATIE

Een goede planning is de weg naar het resultaat toe

Vooral wanneer het druk is loopt alles dwars door elkaar heen. Hoofd- en bijzaken zijn dan moeilijk te onderscheiden, dit vergroot de kans dat afgesproken deadlines niet op tijd worden gehaald. Stress komt om de hoek kijken, het overzicht ben je al snel kwijt.

Dit is het moment waarop ik volledig in mijn kracht kom. Door mijn jarenlange ervaring op het gebied van planning presteer ik uitstekend onder stress en ben ik niet onder de indruk van een hoge werkdruk.

Snel schakelen en proactief te werk gaan, overzicht bewaren en van alle losse eindjes één efficiënt geheel maken. Dit is niet alleen waardevol op weg naar je resultaat toe, maar ook voor de rust die ontstaat binnen jouw bedrijf. En rust in je onderneming betekent ook rust in je hoofd!

Als een echte spin in het web neem ik de volgende taken graag van je over:

  • Timemanagement
  • Agendabeheer
  • Klantcontact per brief, mail en telefoon
  • Efficiënt indelen van mensen & middelen
  • Inroosteren van personeel
  • Procesoptimalisatie
  • Beheer social media
  • Organiseren bijeenkomsten, (personeels) evenementen etc.
  • Organiseren zakenreizen van A tot Z
  • Wagenparkbeheer

Meer weten? Neem contact op!